Aangepaste openingstijden: Dinsdag 24 december vanaf 12:00 t/m vrijdag 27 december gesloten ivm kerstviering

Laden...

Support

Oplossingen voor:


1- Problemen met scan naar mail instellingen,  klik hier voor de oplossing!

2- 10.xx.xx Errors M880 series--> klik hier voor de oplossing!

3- Klik hier voor de meest recente drivers van HP.

4- HP printer driver update 5.1 voor Mac OSx 

5- Problemen met MAC OSx – certficaat

6- Probleemoplossing afdrukkwaliteit

7- Wireless J8030A installatie

8- De juiste HP driver installeren

Klik op het logo om TeamViewer te downloaden

Volledige versie van TeamViewer downloaden

Voorwaarden Online Support

  1. Online support is van toepassing bij aanschaf van een product vanaf €500,-
  2. Online Support is van toepassing binnen de afgesproken garantie termijn.
  3. Online Support is max. 1 uur. Daarna wordt er €25,- per 15 min. berekend.
  4. Online Support is voor het installeren van de driver op maximaal 2 pc's/ mac's.
  5. Online support is voor het installeren van SCAN NAAR MAIL dmv de SMTP gateway van de internetprovider (mits deze werkt) of uw interne SMTP gateway van uw mailserver.
  6. Online Support is voor het installeren van SCAN naar MAP op PC's (maximaal 2 PC's)
  7. Online Support is om u wegwijs te maken met het beheren van uw printer dmv uw webbrowser.

Uitgesloten is:

  1. Instellen van de laden. (briefpapier, briefhoofd, volgpapier, blanco papier etc.)
  2. Instellen van kleuren. (dichtheid van de toner)
  3. Instellen van fuser temperatuur.
  4. Instellen van SCAN naar NETWERKMAP. (hiervoor dient u uw IT-er de instellingen te laten doen.)
  5. Faxinstellingen